Veelgestelde Vragen
1 RETOURNEREN
1.1 HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Ben je niet tevreden met je aankoop, dan kun je de artikelen binnen 14 dagen retourneren. De kosten van terugzending zijn voor rekening van de klant. Je kunt je retourlabel aanmaken via deze link, ons adres wordt hier automatisch ingevuld: https://goparcel.nl/return/company/08c8cf51-38f5-4a0f-97c7-99871efe021d?_ga=2.213639062.361012493.1637929350-721056006.1612174039

LET OP!: Elke retourzending dient met een track en trace code te worden verstuurd zodat u kunt nagaan waar uw zending zich bevindt. Retourzendingen zonder track en trace code worden niet geaccepteerd.

 

 

1.2 WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?

In onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele verpakking en kaartjes.

Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.

Sieraden en lingerie kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.

Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.

Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.

Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.

Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

1.3 WAT IS DE RETOURTERMIJN?

Ons reguliere retourtermijn is 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

1.4 HOELANG DUURT DE RETOURVERWERKING/TERUGBETALING?

Stuur je een bestelling retour, dan ontvang je de betaling, exclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van ons terug. Zodra de staat van de teruggestuurde artikelen door ons is gecontroleerd wordt je hiervan per e-mail op de hoogte gebracht.

Sale items mogen niet geretourneerd worden!

1.5 MOGEN SALE ITEMS GERETOURNEERD WORDEN?

Sale items mogen geretourneerd worden, echter ontvang je dan geen geld terug maar een (online) tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag.

1.6 MAG IK MEERDERE BESTELLINGEN IN 1 KEER RETOURNEREN?

Het is mogelijk om meerdere bestellingen in een pakket te retourneren. Het is wel belangrijk dat alle retourpapieren (van alle geretourneerde bestellingen) hierbij zitten. Zodra wij de retouren ontvangen, ontvang je een retourbevestiging per bestelling.

1.7 GEVEN JULLIE WASGARANTIE?

Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid. Aangezien wij geen grip hebben op het ge- en verbruik van producten.

2 LEVERING
2.1 WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

wij streven erna om je bestelling binnen 24 uur na ontvangst van betaling te verzenden en binnen 1 tot 3 werkdagen op het door jou gekozen afleveraders te bezorgen.

2.2 WAT ZIJN DE BEZORGKOSTEN?

Bij bezorging via DHL of PostNL in Nederland wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor internationale bestellingen wordt €8,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.

2.3 HOE KAN IK DE STATUS VAN MIJN VERZENDING ZIEN?

Je kunt je bestelling volgen met de track and tracé code die je in de mail ontvangt, die je van de bezorgdienst krijgt nadat je pakketje is verzonden.

2.4 IK HEB EEN VERKEERD ITEM ONTVANGEN, WAT NU?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is mis gegaan met het verwerken van jouw bestelling. Dat spijt ons. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar [email protected]. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

2.5 IK MIS EEN ITEM UIT MIJN BESTELLING, WAT NU?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is mis gegaan met het verwerken van jouw bestelling. Dat spijt ons. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar [email protected]. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

2.6 IK HEB EEN BESCHADIGD ITEM ONTVANGEN, WAT NU?

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Wij weten dat je hier natuurlijk als klant niets aan kan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar [email protected]. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defecte item. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

3 BETALING
3.1 WELKE BETALINGSMETHODEN KAN IK GEBRUIKEN?

ideal; maak je gebruik van ABN AMRO, ASN bank, Friesland bank, ING, Rabobank, Regiobank, SNS bank, Triodos Bank of van Lanschot Bankiers? Dan kun je direct met ideal betalen. Je gebruikt je eigen bankpas en je maakt gebruik van de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank.

PayPal; PayPal is een veilige en snelle manier van betalen. Het is internetrekening waarbij je je bankrekening of credit card koppelt aan je e-mailadres. Het voordeel van deze betaalmethode is dat je maar eenmaal je gegevens hoeft in te vullen en je daarna betalingen kunt verrichten door middel van je e-mailadres en je persoonlijke wachtwoord. Om betalingen via PayPal te doen, dien je een PayPal account aan te maken.

Creditcard; bij Deems kun je eenvoudig betalen in een SSL beveiligde betaalomgeving. Wij garanderen een veilige en eenvoudige afhandeling van jouw betaling. Zodra je ervoor kiest om jouw bestelling te betalen, wordt er eerst een reservering op jouw creditcard gedaan. Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden wordt jouw aankoopbedrag afgeschreven.

3.2 HOE GEBRUIK IK MIJN KORTINGSCODE?

Een kortingscode kun je bij de betaalpagina toepassen. De kortingscode voer je bij “kortingscode”. Per bestelling kun je een kortingscode gebruiken.

3.3 MIJN BETALING IS MISLUKT, WAT NU?

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen? We raden je aan om te kijken naar je eigen bankafschrift om te zien of het bedrag is afgeschreven. Wanneer de betaling niet is afgeschreven, zal de order ook niet bij ons doorkomen. Wanneer je de order als nog wilt ontvangen, zou je de order opnieuw kunnen plaatsen.

3.4 ONTVANG IK EEN BEVESTIGING VAN MIJN BETALING?

Super leuk dat je een bestelling hebt geplaatst!

Je ontvangt binnen een uur een orderbevestiging op het door jou doorgegeven mailadres. Helaas belanden deze mailtjes nog weleens in je ongewenste mail/spam box. We raden je aan om daar even te kijken. Wanneer je betaling is gelukt, is deze ook goed doorgekomen bij ons. Je bestelling ontvang je dan binnen 1 tot 3 werkdagen voor 15.00 uur besteld.

4 ONLINE BESTELLEN
4.1 HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?

Je hebt geen account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Wel is het makkelijker wanneer je een bestelling wilt plaatsen om een Deems account aan te maken. Hierdoor worden je gegevens onthouden en voor je ingevuld wanneer je een volgende bestelling plaatst. Ook houdt je hiermee een handig overzicht van je bestelgeschiedenis en kun je makkelijk contact met ons opnemen via "My Tickets"

4.2 HOE KAN IK BESTELLEN?

Heb jij een item gevonden op onze website die je heel graag wilt hebben? Selecteer dan je juiste maat en klik op “in winkelwagen”. Je kunt ondertussen verder shoppen.( LET OP: alle items in je winkelwagen worden niet gereserveerd.) ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje “shoppingbag” rechtsboven. Klik vervolgens op “bestellen” en erna op “doorgaan naar afrekenen” en je kunt je bestelling afronden.

4.3 WAT IS HET GARANTIETERMIJN?

Voor alle items geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht een item binnen dit termijn defect zijn neem dan meteen contact met ons op via [email protected]. Vergeet in je mail niet je ordernummer te vermelden een foto van de klacht mee te sturen. We doen ons best om zo snel mogelijk met een gepaste oplossing te komen. 

4.4 IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN, HOE KAN DIT?

Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Heb je daar al gekeken?

Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via [email protected]. Dan kijken we het even voor je na! Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op je afschrift en begint met ORD

4.5 WORDEN UITVERKOCHTE ITEMS OPNIEUW AANGEVULD?

Wat vervelend dat jouw gewenste item niet meer op voorraad is. We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk bij te bestellen. Wij kunnen niet altijd op voorhand zeggen of het item weer terug op voorraad komt. Hou daarom ons Instagram account (@deems.online) goed in de gaten. Wij posten onze nieuwe collecties en restocks hier als eerst op!

4.6 KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?

Het is bij ons helaas niet mogelijk om items te reserveren. Hoe graag wij dit ook willen voor onze klanten, kunnen wij hier helaas niet aan voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, hou daarom ons Instagram altijd goed in de gaten zo ben je er altijd op tijd bij.

4.7 WAT ALS IK EEN VERKEERD ADRES HEB INGEVULD?

Wanneer je per ongeluk het verkeerde adres hebt ingevoerd kun je het best direct een mail sturen naar [email protected]. Wanneer wij jouw pakketje nog niet hebben verzonden zullen wij deze voor jou aanpassen. Wanneer deze wel al is verzonden wordt deze terug gestuurd naar ons en zullen wij deze naar het juiste adres versturen.